sobota, 11 kwietnia 2015

BEAUTY STREET DOUGLAS


W marcu otrzymałam zaproszenie na wydarzenie Beauty Street Polska, organizowane przez Perfumerie Douglas. Akcja jest skierowana przede wszystkim dla kobiet, które są ciekawe kosmetyczych nowości, chcą poznać nowe marki, albo po prostu pragną sprawić sobie trochę przyjemności. Event trwa trzy dni, podczas których istnieje możliwość konsultacji z wizażystami poszczególnych marek, m. in. Estee Lauder, Collistar, Rouge Bunny Rouge. Jestem zachwycona uprzejmością i życzliwością ze strony prowadzących. Oczywiście serdecznie dziękuję Marcinowi, który nieustannie fotografował całe wydarzenie.

  W tym roku zajęła się mną Pani Emilia Staciwa. Makijaż został wykonany kosmetykami Rouge Bunny Rouge. Muszę powiedzieć, że wiele firm zaskakuje mnie dosyć często, ale w tym przypadku moje zdziwienie było ogromne. Przy tak świecącej się skórze jak moja, jest prawie niemożliwe, aby nie poprawić makijażu, a tu proszę - przez cały dzień nie użyłam pudru, ani bibułek matujących. Będę musiała poważnie zastanowić się przy kolejnym zakupie podkładu.

 Kosmetyki, którymi mnie malowano:

- podkład Rouge Bunny Rouge Liquid Foundation, no. 40
- puder Flawless Face Powder, no. 001 (Piano)
- rozświetlacz Loose Glitter Pigment, no. sleeping under
- pomadka Sheer Lipstick, no. musings (087)

Jestem pod ogromnym wrażeniem organizacji całego wydarzenia. Poznałam dotąd nieznaną mi markę Rouge Bunny Rouge, która skradła moje serce. Polecam serdecznie każdej kobiecie taki wypad. Naprawdę warto pozwolić sobie na takie małe przyjemności. Dziękuję Douglas Polska za zaproszenie i oby do przyszłej edycji! Zostawiam Was z ogromną ilością zdjęć.

Zdjęcia: Marcin Jarosław Białek































10 komentarzy:

  1. Czy to jest darmowe?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wystarczy się zapisać. Natomiast każde wydane 50 zł na zakupy w Douglasie to jedno zdjęcie pamiątkowe, które jest później wywoływane, np. Wydasz 250 zł, po czym przysługuje Ci 5 zdjęć. Tak jak wspomniałam - zakupy nie są obowiązkowe ;-)

      Usuń
    2. To nie do końca tak jest :) jeśli chodzi o BS to przy zapisie jest się informowanym o tym iż należy kupić chociaż jedną rzecz od marek partnerskich. Fakt faktem, gdy nie kupisz nic to nie "idziesz" na dalsze etapy, czyli fryzurę i zdjęcie.

      Sama reprezentuję jedną z marek i nam zależy na tym, aby każdy jednak coś kupił bo jesteśmy rozliczani z utargu niestety, a taki makijaż to min. 40 min :)

      Usuń
  2. fantastycznie wyglądałaś:) spódnica urocza:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś świetnie wystylizowana :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ klik! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz śliczne stylizacje, do niektórych pasowałaby moja biżuteria, rzuć okiem na http://infinitydesignjewellery.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Próbowałaś kiedyś wykorzystywać rzeczy vintage w swoich stylizacjach? Bardzo podoba mi się twój styl, ja na swoim blogu komponuje ubrania z lat 60 i 70 i zestawiam je z nowymi, efekt możesz zobaczyć na http://six-vintage-chicks.blogspot.com/
    Zachęcam do odwiedzenia i zostawienia komentarza

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja i bardzo ładny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Skad ta spodnica? Genialna!

    OdpowiedzUsuń